Ці атрымліваеце вы, што вам трэба ад вашага тавару?
Важным інструментам для аналізу запасаў, продажаў і рэнтабельнасці з'яўляецца GMROI (таксама вядомы як GMROII), які выступае за Gross Margin Return On Inventory інвестыцый.
Разлікі GMROI дапамогі і ўладальнікам крамаў пакупнікоў у ацэнцы, дастатковы ці валавая маржы быць зароблена набытымі прадуктамі, па параўнанні з інвеставаннем у інвентары , неабходнае для стварэння гэтых валавых маржы даляраў.
разуменне GMROI
Што значыць усё гэта? Давайце паглядзім на прыклад. Скажам, у тым жа годзе, Абутковай магазін Мэдлін прадае чаравікі за $ 100, якія яна купляе за $ 75. Яе валавы прыбытак складае $ 25, а сярэдняе значэнне інвентара на працягу года складае $ 20. Яе GMROI затым, складае $ 25 падзяліць на $ 20, або 1,25 працэнта.
Валавая рэнтабельнасць інвестыцый, або GMROI, паказвае, ці здольны зрабіць прыбытак на інвентары рытэйлер. Як і ў прыведзеным вышэй прыкладзе, GMROI разлічваецца шляхам дзялення валавы прыбытку па Інвентарызацыйныя кошту. І майце на ўвазе, што валавы прыбытак: чысты продаж тавараў за вылікам кошту прададзеных тавараў.
Пакуль GMROI вышэй за 1, (гэта значыць, не ў адмоўным), кампанія ў пытанні продажу сваіх тавараў больш, чым яго кошт.
Так што ў выпадку Джо, даход ён зарабляе на гэтых ботах 125 адсоткаў яго кошту.
Чаму GMROI Пытанні для рознічнага гандлю
Рознічныя прадаўцы павінны быць добра дасведчаныя аб GMROI на свае тавары, таму што гэта дазваляе ім вызначыць, колькі яны зарабляюць на кожны даляр, яны інвестуюць. Калі інвентарызацыя не прадае, яна можа быць ацэненая занадта высока, але маркіроўка яго ўніз занадта шмат прывядзе да меншай валавы прыбытку.
Вядома, калі Абутковай магазін Мэдлін хоча павялічыць сваю GMROI на гэтыя боты, яна магла б паспрабаваць прадаць іх за $ 200. Але тады яна рызыкуе завышэнне іх, і пашкоджваючы яго патэнцыйныя продажу. Гэта не варта рызыкаваць, калі боты добры прадавец па гэтай цане, але можа быць варта, калі яны запавольваючы трохі, або, калі попыт настолькі вялікі, што Мэдлін думае, што яго кліенты будуць плаціць больш.
Як разлічыць GMROI?
Знайсці сярэднюю інвентарызацыю па сабекошце. Сярэдняя інвентарызацыі цана тавару мінус зніжкі, плюс фрахт і падаткі. У сярэднім вызначаецца шляхам дадання пераліку затрат пачалі кожны месяц плюс заканчэння Інвентарызацыйныя кошту за апошні месяц перыяду. Калі разлік за сезон, падзяліць на 7. калі разлік за год, падзеліце на 13.
Разлічыце валавую прыбытак пункта. Гэта розніца паміж тым, што выдаткамі пункта і што ён прадае за. Ён таксама вядомы як валавы адсотак ад прыбытку або маржы.
Падзяліце продажу па сярэдняй кошту запасаў і часу, што па валавы прыбытку%, каб атрымаць GMROI.
У выніку суадносіны паказвае на вяртанне інвестыцый «з запасамі на валавы прыбытку.
Вось як гэта выглядае:
Гадавы аб'ём продажаў = $ 150000 Avg Inventory Кошт = $ 65 000 Валавы прыбытак = 49%
$ 150 000 / $ 65000 X 49% = $ 1,13
Такім чынам, у гэтым выпадку, рознічны гандляр робіць $ 1,13 і $ 1,00 кожны інвеставаны ў інвентары. Не вельмі добра. Вы можаце ўбачыць, як GMROI высвяціў праблему тут? Мы маглі б паглядзець на 49% валавога прыбытку і думаю, што мы робім добра. Але лічбы паказваюць нам, мы не з'яўляемся.
Разлік GMROI можа быць выкарыстаны для вымярэння прадукцыйнасці ўсяго крамы, але ён больш эфектыўны, калі выкарыстоўваюцца для пэўнага аддзела або катэгорыі тавараў. Напрыклад, Мэдлін б праверыць GMROI для ботаў і абутку і аксесуараў паасобку, каб забяспечыць яна атрымлівае максімальную аддачу ад яе інвестыцый. У маіх крамах, я выявіў, што вылічэнне GMROI па катэгорыях было магутным, таму што ў цэлым мае нумары выглядалі добра, але калі б я капаў глыбей, я мог бы знайсці прадукты, якія былі «уцечкай» на маіх інвестыцыях. І тады я мог бы прыняць меры па яе ліквідацыі.